כשתנופת הבנייה ניכרת בכל הארץ, והשיחה סביב מחירי הדיור גועשת,
רצינו לחשוף בפניכם מה מתרחש במשרד פרסום העוסק במיתוג נדל"ן ופרסום נדל"ן.
איך ניגשים לבניית מותג נדל"ן ומהן אבני הדרך.
קבלו חמישה כללי זהב:
- צאו לשטח. הכירו את המקום.
הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא הכרת הישוב והשכונה בהם נבנה הפרויקט.
בשונה ממוצרים אחרים שהניתוח נעשה מרחוק, כאן חובה להגיע פיזית למקום.
לדבר עם אנשים, להבין את המרחקים מהעיר ומהרחוב הסמוך, להתחבר.
זה לא יקרה מהמשרד הממוזג.
- הזירה התחרותית. קרבות רחוב.
בנדל"ן, אלא אם תבנה על הירח, אתה לא לבד.
חובה להכיר את היזמים והקבלנים הפועלים באזור. ממש איסוף מודיעין.
רמות מחירים, סטנדרט הבנייה, קצב המכירות, הנחות והטבות ועוד.
איסוף המידע, בשטח וברשת האינטרנט, קריטי לפיצוח האסטרטגיה.
- מוכרים חלום בסביבת קלישאות
בנדל"ן מקובל למכור חלום. לכן כולם בתחום מחפשים דימויים חדשים.
מדוע? כי המציאות פחות מעניינת ולעיתים אפורה.
אתר בניה מכוער, שכונה שאינה מושלמת, גיאוגרפיה בעייתית ועוד.
תמיד נשאף ליצור את החלום. גם אם הוא מעט מוגזם.
- חפש את היתרון המנצח ואם אין – נמציא אותו.
בדומה לתחומים אחרים בשיווק, כולם מחפשים את הבידול. בנדל"ן זה קריטי.
היתרון יכול להיות במפרט. למשל – מרפסות גדולות או בית חכם ותמיד – לוקיישן איכותי.
פרויקט ללא בידול ברור, יתקשה להתרומם.
חברת ענק כמו "אפריקה ישראל" למשל, השקיעה מיליונים בפיתוח יתרון חד ומיתוגו.
אלו "שכונות הסביונים", שם נרדף למשפחתיות.
- חווית קניה. זה מאסט!
חווית הקניה בתחום הנדל"ן הפכה לגורם משפיע בהחלטת הצרכן. משפחה המגיעה לאתר בניה מאובק, רוצה להרגיש שהיא בקניון ממוזג. הדמיות הפרויקט, עיצוב משרד המכירות,
חומרי השיווק וגם האספרסו האיכותי, כל אלו יוצרים תחושה של בית ובזה הרי אנו עוסקים. ומכאן, הדרך להחלטת הקניה הופכת קצרה ואפילו מהנה.
Leave a comment