בשנים האחרונות, לצד משרדי הפרסום ,קמו חברות מיתוג שמתמקדות בתהליך המיתוג בלבד.
אין ספק שטובי המעצבים נשאבים למשרדים אלו וחלקם אף עושים עבודות מעוררות השראה אך, האם זה מספיק עבור הארגון והמותג שלך?
ממש לא בטוח.
שתי רגליים עדיין חסרות לחברות המיתוג, ולמרות המאמץ שלהן להשיג אותן, הן דווקא נמצאות ממש מתחת לאף- במשרד הפרסום שמלווה אותך לאורך כל הדרך:
1. בניית האסטרטגיה הפרסומית תוך הכרות עסקית יומיומית עם הלקוח ועם צורכי המותג.
2. יישום האסטרטגיה ותרגום תוצרי המיתוג לפרסום – הלכה למעשה , לאורך כל השנה.
לעיתים אנו פוגשים תהליכי מיתוג שעוברים בסיומם למשרד הפרסום בדמות ספר המותג שינחה את הצוות, ובזה מסתיימת העבודה. גם פה הממשק של המשרד הפרסום יעיל ונכון יותר. הצוות שבנה את המיתוג הוא זה שיוצר את הקמפיין.
כך גם ערכי המותג והמסרים השיווקיים יוצאים מאותו הצוות – עם הרגישויות, הדגשים הנכונים והתאמתם למציאות היומיומית.
אנו יכולים לדמות זאת לתוכנת מחשב שאתה רוכש- נושא העדכונים הוא זה שמאפשר לצרכן להישאר עם מוצר מעודכן ומחובר למציאות ולא להחליפו כשהגרסה מתחדשת.
את זה משרד הפרסום יודע לעשות עם המיתוג שלך ולאורך זמן.
לסיום, יש איכויות של משרדי מיתוג במשרדי הפרסום,
לא בטוח שההפך.